Reklama

eBay zawalczy o Polskę

Serwis aukcyjny zmienia swoją polską stronę, likwiduje część opłat i stawia na eksport.

Aktualizacja: 04.11.2016 12:29 Publikacja: 04.11.2016 11:27

eBay zawalczy o Polskę

Foto: Bloomberg

eBay to największy serwis aukcyjny na świecie, który ma 165 mln aktywnych użytkowników. W Polsce nigdy sukcesu nie odniósł, firma uruchomiła nawet regionalne biuro, ale po kilku latach uznała prymat Allegro i zlikwidowała placówkę.

Teraz eBay znów chce walczyć o polskich klientów. Firma zapowiada szereg zmian w funkcjonowaniu portalu w Polsce, które mają dać wzbogacenie oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla marek w Polsce, mają też usprawnić proces zakupowy dla kupujących. Wprowadzane zmiany to pierwszy etap w serii usprawnień zaplanowanych dla polskiej odsłony portalu na najbliższe miesiące w ramach projektu zmiany sposobu korzystania z eBay.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama