Sklepy szykują się już na Czarny Piątek. Nowe sposoby wabienia klientów

Trzy czwarte sklepów planuje obniżyć ceny tuż przed tegorocznym Black Friday. Spora grupa na rabatach nie poprzestanie, walka o klienta jest ostra.

Publikacja: 28.09.2021 11:01

Sklepy szykują się już na Czarny Piątek. Nowe sposoby wabienia klientów

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Jak wynika z najnowszego badania sprzedawców na platformie Shoper, 26 listopada zapowiada się zakupowe święto. Black Friday skłania ich nie tylko do szykowania wielkich obniżek cen. Na niemal połowę właścicieli sklepów, perspektywa wzmożonego ruchu klientów działa motywująco - chcą się do niego przygotować dokonując usprawnień i inwestycji.

Co trzeci sprzedawca uruchomi system rekomendacji tak, by algorytm podpowiadał kupującym, jakie produkty powiązane z ich zakupem mogłyby ich jeszcze zainteresować. Z kolei co piąty wprowadzi na jesieni program lojalnościowy - tak, by część osób, która zawita do jego sklepu w czasie przedświątecznym, zachęcić do zostania stałymi klientami.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał