Reklama

Sklepy szykują się już na Czarny Piątek. Nowe sposoby wabienia klientów

Trzy czwarte sklepów planuje obniżyć ceny tuż przed tegorocznym Black Friday. Spora grupa na rabatach nie poprzestanie, walka o klienta jest ostra.

Publikacja: 28.09.2021 11:01

Sklepy szykują się już na Czarny Piątek. Nowe sposoby wabienia klientów

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Jak wynika z najnowszego badania sprzedawców na platformie Shoper, 26 listopada zapowiada się zakupowe święto. Black Friday skłania ich nie tylko do szykowania wielkich obniżek cen. Na niemal połowę właścicieli sklepów, perspektywa wzmożonego ruchu klientów działa motywująco - chcą się do niego przygotować dokonując usprawnień i inwestycji.

Co trzeci sprzedawca uruchomi system rekomendacji tak, by algorytm podpowiadał kupującym, jakie produkty powiązane z ich zakupem mogłyby ich jeszcze zainteresować. Z kolei co piąty wprowadzi na jesieni program lojalnościowy - tak, by część osób, która zawita do jego sklepu w czasie przedświątecznym, zachęcić do zostania stałymi klientami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Potężna inwestycja chińskiego giganta AGD w USA. Wynik ceł Donalda Trumpa
Handel
Ceny w sklepach wciąż rosną
Handel
Nieoficjalnie: Chiński gigant suplementów diety na sprzedaż. Zakup rozważają Amerykanie
Handel
Za co Polacy lubią dyskonty i hipermarkety
Handel
Deficyt w handlu USA z Chinami najniższy od 2004 r. Cła na leki celują w 250 proc.
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama