Reklama

Tesco w Polsce tylko do października

Po ponad 25 latach na rynku Tesco kończy działalność operacyjną i żegna się z klientami w kraju. Markę zastąpi Netto.

Publikacja: 02.09.2021 10:50

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek pr

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek premium.

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Firma podaje w komunikacie, że sklepy pod szyldem Tesco będą otwarte do 31 października 2021 r. Po tym terminie w większości z nich kontynuowany będzie proces konwersji do formatu Netto.

W marcu 2021 r. decyzją UOKiK sfinalizowana została transakcja zakupu części polskiego biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela m.in. sieci Netto. Jej wartość to ponad 900 mln zł, objęła ponad 300 sklepy Tesco w Polsce, ich zdecydowaną większość.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Handel
W Warszawie wraca sezon targowy. Jaki branże zobaczymy we wrześniu?
Handel
15 sierpnia i długi weekend: Czy sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Potężna inwestycja chińskiego giganta AGD w USA. Wynik ceł Donalda Trumpa
Reklama
Reklama