Tesco w Polsce tylko do października

Po ponad 25 latach na rynku Tesco kończy działalność operacyjną i żegna się z klientami w kraju. Markę zastąpi Netto.

Publikacja: 02.09.2021 10:50

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek pr

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek premium.

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Firma podaje w komunikacie, że sklepy pod szyldem Tesco będą otwarte do 31 października 2021 r. Po tym terminie w większości z nich kontynuowany będzie proces konwersji do formatu Netto.

W marcu 2021 r. decyzją UOKiK sfinalizowana została transakcja zakupu części polskiego biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela m.in. sieci Netto. Jej wartość to ponad 900 mln zł, objęła ponad 300 sklepy Tesco w Polsce, ich zdecydowaną większość.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Handel
Na zakupy z botem i przez TikToka
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie