Reklama
Rozwiń

Tesco w Polsce tylko do października

Po ponad 25 latach na rynku Tesco kończy działalność operacyjną i żegna się z klientami w kraju. Markę zastąpi Netto.

Publikacja: 02.09.2021 10:50

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek pr

Niedługo nowa strategia Tesco. Podejście do rynku zmieniają też dyskonty wprowadzając wiele marek premium.

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Firma podaje w komunikacie, że sklepy pod szyldem Tesco będą otwarte do 31 października 2021 r. Po tym terminie w większości z nich kontynuowany będzie proces konwersji do formatu Netto.

W marcu 2021 r. decyzją UOKiK sfinalizowana została transakcja zakupu części polskiego biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela m.in. sieci Netto. Jej wartość to ponad 900 mln zł, objęła ponad 300 sklepy Tesco w Polsce, ich zdecydowaną większość.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio