Aktualizacja: 24.09.2018 13:33 Publikacja: 23.09.2018 21:00
Foto: 123RF
Wśród dużych sieci handlowych trudno dzisiaj wskazać takie, które nie inwestowałyby w nowe technologie. Co kilka dni firmy prezentują nowe formaty sklepów czy ustawienia asortymentu. To pokazuje, że polski rynek zdecydowanie idzie za trendem światowym. Nowinek technologicznych będzie coraz więcej, bo mają one pomagać w zakupach i przyciągać klientów do sklepu.
Konsumenci zaś coraz częściej zaglądają do sklepów i wolą robić jednorazowo mniejsze zakupy, zatem potrzebują coraz mniejszych placówek. Jak wynika z raportu firmy Planet Retail, w ujęciu globalnym średnia powierzchnia sklepu to już 930 mkw. – co roku spada o 20–30 mkw.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas