Rewolucyjne zmiany w sklepach Żabka. Będzie supernowocześnie

Największa sieć sklepów wprowadza szereg innowacji, w tym cyfrowe reklamy umieszczane już na zewnątrz budynków.

Aktualizacja: 14.09.2018 20:25 Publikacja: 14.09.2018 12:38

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Foto: materiały prasowe

W nowym formacie sklepów Żabki reklamy wyświetlane na ekranach będą mogły być zmieniane w zależności od pory dnia czy pogody i będą oferowały dostosowane do zmieniających się warunków promocje.

Żabka to już obecnie ponad 5,2 tys. sklepów, a firma średnio codziennie uruchamia dwa nowe. Nowe rozwiązania będą wdrażane stopniowo w sklepach już działających, jak i w nowo otwieranych. Franczyzobiorcy sieci będą mogli skorzystać z tych rozwiązań, które im najbardziej odpowiadają. Projekt powstał w ramach współpracy z firmą Microsoft.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

W nowoczesnych Żabkach na półkach znajdą się cyfrowe wyświetlacze z cenami i systematycznie zmienianymi promocjami. Półki będą też skanowały towary, monitorując stan zaopatrzenia sklepu i ewentualne pomyłki, np. produkty przedstawione przez klientów na złe miejsce.

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

Żabka zaprezentowała nowoczesne sklepy pełne ułatwień dla klientów

materiały prasowe

Półki sklepowe dzięki wbudowanym beaconom będą reagowały na klientów z zainstalowaną w smartfonie aplikacją Żabki, oferując im na cyfrowych wyświetlaczach indywidualne promocje.

W sklepach pojawią się też dodatkowe kasy, w których niewielkie, kilkuproduktowe zakupy zostaną automatycznie zeskanowane. Później klient zapłaci aplikacją lub jeśli będzie to konieczne w stacjonarnej kasie - skaner nie obejmuje bowiem wszystkich produktów z oferty, np. owoców, warzyw czy pieczywa.

Obecnie trwają testy nowych rozwiązań, w sklepach zaczną się pojawiać w 2019 r.

W nowym formacie sklepów Żabki reklamy wyświetlane na ekranach będą mogły być zmieniane w zależności od pory dnia czy pogody i będą oferowały dostosowane do zmieniających się warunków promocje.

Żabka to już obecnie ponad 5,2 tys. sklepów, a firma średnio codziennie uruchamia dwa nowe. Nowe rozwiązania będą wdrażane stopniowo w sklepach już działających, jak i w nowo otwieranych. Franczyzobiorcy sieci będą mogli skorzystać z tych rozwiązań, które im najbardziej odpowiadają. Projekt powstał w ramach współpracy z firmą Microsoft.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie
Handel
Drożyzna zmienia gusta konsumentów w Polsce. Cena ma znaczenie
Handel
Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Handel
Koniec z alkoholem na stacjach benzynowych? Premier Tusk rozważa ten pomysł