Reklama

Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

W najnowszym sklepie, uruchomionym dzisiaj w Warszawie, sieć pokazała nowe rozwiązania.

Aktualizacja: 20.09.2018 17:33 Publikacja: 20.09.2018 17:22

Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

Foto: ROL

Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.

Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.

Uwagę zwraca mniejsze zagęszczenie regałów i szerokie przejścia, sklep ma powierzchnię niemal 800 mkw. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie"), zielone - są dla nowości („Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!"), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep ma pięć kas zwykłych i cztery samoobsługowe,

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Cedecie.

Reklama
Reklama

W sklepie zastosowano także nowe technologie choć nie w takim stopniu jak wdrażać chce je Żabka. Nowością jest system głosowy, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu – znany już choćby z Lidla. Biedronka wprowadza też system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty.

Handel
Stało się – Prada ogłosiła, że przejęła rodzimego rywala Versace. „Transakcja dekady”
Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama