Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

W najnowszym sklepie, uruchomionym dzisiaj w Warszawie, sieć pokazała nowe rozwiązania.

Aktualizacja: 20.09.2018 17:33 Publikacja: 20.09.2018 17:22

Biedronka na nowo. Otworzyli nowoczesny sklep w Warszawie

Foto: ROL

Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.

Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.

Uwagę zwraca mniejsze zagęszczenie regałów i szerokie przejścia, sklep ma powierzchnię niemal 800 mkw. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie"), zielone - są dla nowości („Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!"), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep ma pięć kas zwykłych i cztery samoobsługowe,

- Layout 2.0 ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Cedecie.

W sklepie zastosowano także nowe technologie choć nie w takim stopniu jak wdrażać chce je Żabka. Nowością jest system głosowy, informujący o dostępności kas lub pozwalający przywołać personel sklepu – znany już choćby z Lidla. Biedronka wprowadza też system ekranów LED i standardowych wyświetlaczy do komunikowania aktualnej oferty.

Sklep znajduje się w biurowcu Cedet czyli zrewitalizowanym budynku, wcześniej funkcjonującym pod nazwą Dom Towarowy Smyk. Nowa Biedronka znajduje się na poziomie -1.

Firma postawiła na inne niż znane z pozostałych sklepów sieci ustawienie towarów, pojawiła się oddzielna strefa dla produktów w promocji, zgodnie z rynkowym trendem rozbudowana zostanie oferta produktów świeżych czyli zwłaszcza pieczywa, owoców i warzyw.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu