Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2019 12:55 Publikacja: 18.07.2019 12:55
Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zatwierdził transakcję sprzedaży z 30 maja 2019 r. między spółką The Spar Group Ltd. a siecią Piotr i Paweł. Teraz spółka zacznie reorganizację obecnych sklepów i zmianę szyldów. Po wielu latach marka Piotr i Paweł zniknie z rynku, zostanie zastąpiona przez sklepy Spar i Eurospar.
Na pierwszy ogień pójdą delikatesy w warszawskim centrum Blue City – sklep Piotr i Paweł zamieni się w modelową placówkę Eurostar.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas