Reklama

Polacy kupują na Aliexpress

Amerykański gigant Amazon mimo otwarcia w Polsce magazynów logistycznych wciąż nie chce sprecyzować, kiedy wystartuje u nas ze sklepem. Wielki potencjał naszego rynku wykorzystują już inne firmy.

Aktualizacja: 17.05.2015 22:13 Publikacja: 17.05.2015 22:00

Należący do grupy Alibaba Aliexpress miał w marcu już w Polsce 2,4 mln użytkowników.

Należący do grupy Alibaba Aliexpress miał w marcu już w Polsce 2,4 mln użytkowników.

Foto: Flickr

Chińska grupa Alibaba błyskawicznie zyskuje klientów w naszym kraju. Według badania Megapanel PBI/Gemius w marcu jej serwis Aliexpress.com miał już w Polsce 2,3 mln użytkowników i ponad 11 proc. zasięgu wśród internautów. To jednak nie koniec chińskiej ekspansji. Główna platforma, czyli Alibaba.com, ma już w Polsce 1,5 mln użytkowników.

To wciąż tylko dwa serwisy, w grupie Alibaba działa ich kilkadziesiąt. Założyciel Jack Ma niedawno ogłosił, iż celem jest, aby w 2020 r. na wszystkich platformach grupy wygenerować sprzedaż na poziomie 1 bln dol.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama