Reklama

Sklep convenience to nie tylko miejsce do robienia zakupów

Coraz mocniejsza konkurencja ze strony sklepów internetowych sprawia, że tradycyjni handlowcy muszą zmieniać strategię działania.

Publikacja: 05.06.2015 19:16

1. Trzeba postawić na usługi dodatkowe

Istota tego trendu w handlu to przyjazność dla klienta, co przejawia się także w ofercie dotychczas niespotykanej, zwłaszcza w niewielkim sklepie. Jest to choćby ekspres do kawy, ale także miejsce do podgrzania kupionych w sklepie gotowych posiłków. Możliwości jest dużo.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama