Reklama

Sklep convenience to nie tylko miejsce do robienia zakupów

Coraz mocniejsza konkurencja ze strony sklepów internetowych sprawia, że tradycyjni handlowcy muszą zmieniać strategię działania.

Publikacja: 05.06.2015 19:16

1. Trzeba postawić na usługi dodatkowe

Istota tego trendu w handlu to przyjazność dla klienta, co przejawia się także w ofercie dotychczas niespotykanej, zwłaszcza w niewielkim sklepie. Jest to choćby ekspres do kawy, ale także miejsce do podgrzania kupionych w sklepie gotowych posiłków. Możliwości jest dużo.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama