Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2015 07:58 Publikacja: 05.07.2015 22:36
Foto: Bloomberg
Na razie z ekspansją zagraniczną polskich firm kojarzą się tylko marki, które dzięki anglojęzycznym nazwom, jak Reserved, House, Simple czy Gino Rossi, unikają ujawniania swego pochodzenia. Teraz może się to zmienić, bo kraj produkcji przestaje mieć znaczenie. Zagraniczne rynki podbijają firmy, które mają w ofercie autorskie projekty w wyższych cenach. I jest na to zapotrzebowanie.
Od ponad sześciu dekad sieć handlowa Aldi działa w dwóch odrębnych strukturach: Aldi Nord i Aldi Süd. Teraz właś...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Niemiecki producent słodyczy Haribo wycofuje ze sklepów żelki „Happy Cola F!ZZ” i ostrzega klientów: nie jedzcie...
Groźba nowych cel Donalda Trumpa sprawiła, że eksport leków i zegarków ze Szwajcarii zmalał w kwietniu o 9,2 pro...
W ciągu roku wydatki w sieci zwiększył co trzeci konsument, co jest najwyższym wynikiem spośród analizowanych ry...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Nowe gospodarcze tezy rosyjskiego dyktatora spychają Rosjan w czasy sowieckie, kiedy to Kreml decydował, co obyw...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas