Reklama

Internet dla małych

Wielcy sprzedawcy stanowią margines, dominują niewielkie sklepy.

Publikacja: 03.08.2015 22:00

50 proc. e-sklepów ma do 100 zamówień miesięcznie. Tylko 1 proc. ma ponad 10 tys. zamówień miesięczn

50 proc. e-sklepów ma do 100 zamówień miesięcznie. Tylko 1 proc. ma ponad 10 tys. zamówień miesięcznie.

Foto: Bloomberg

Internet otwiera nowe możliwości przed firmami handlowymi i coraz więcej z nich chce z nich korzystać. Z nieopublikowanego jeszcze raportu eCommerce Polska 2015 wynika, że jeśli chodzi o e-sklepy, to zdecydowanie dominują małe przedsiębiorstwa. Co drugi z internetowych sprzedawców wykazuje do 100 zamówień miesięcznie i wskaźnik ten pozostaje na zbliżonym poziomie już od kilku lat. Duże firmy liczbowo stanowią margines rynku – tylko co setna może wykazać się ponad 10 tys. zamówień miesięcznie, a ogółem próg 1 tys. zamówień miesięcznie przekracza tylko 10 proc. firm. Co więcej, na przestrzeni ostatnich lat wyniki pozostają na zbliżonym poziomie.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama