Reklama

Internet dla małych

Wielcy sprzedawcy stanowią margines, dominują niewielkie sklepy.

Publikacja: 03.08.2015 22:00

50 proc. e-sklepów ma do 100 zamówień miesięcznie. Tylko 1 proc. ma ponad 10 tys. zamówień miesięczn

50 proc. e-sklepów ma do 100 zamówień miesięcznie. Tylko 1 proc. ma ponad 10 tys. zamówień miesięcznie.

Foto: Bloomberg

Internet otwiera nowe możliwości przed firmami handlowymi i coraz więcej z nich chce z nich korzystać. Z nieopublikowanego jeszcze raportu eCommerce Polska 2015 wynika, że jeśli chodzi o e-sklepy, to zdecydowanie dominują małe przedsiębiorstwa. Co drugi z internetowych sprzedawców wykazuje do 100 zamówień miesięcznie i wskaźnik ten pozostaje na zbliżonym poziomie już od kilku lat. Duże firmy liczbowo stanowią margines rynku – tylko co setna może wykazać się ponad 10 tys. zamówień miesięcznie, a ogółem próg 1 tys. zamówień miesięcznie przekracza tylko 10 proc. firm. Co więcej, na przestrzeni ostatnich lat wyniki pozostają na zbliżonym poziomie.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama