Reklama
Rozwiń

Próchnik na niewielkim plusie

Odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zanotowała 6-proc. tempo wzrostu przychodów. Tym razem znacznie lepiej poradziła sobie jej ekskluzywna marka Rage Age.

Publikacja: 04.08.2015 07:17

W lipcu grupa Próchnik wypracowała 3,71 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 6 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W tym Adam Feliks Próchnik, główna marka łódzkiej firmy, wypracowała 2,67 mln zł obrotów, o 4 proc. mniej niż przed rokiem. Z kolei droga i ekskluzywna marka Rage Age, przejęta na początku 2013 r., przyniosła 1,04 mln zł przychodów, co oznacza aż 45-proc. wzrost. Jakie będzie miało to przełożenie na zysk brutto na sprzedaży trudno oszacować, bo Próchnik nie publikuje wysokości osiąganych marż (zwykle jednak lipiec w branży jest miesiącem wyprzedaży, jednak firmy prowadzą je na różną skalę w zależności od stopnia zatowarowania). Nie wiadomo też jaka jest sprzedaż porównywalna Próchnika (liczona w sklepach funkcjonujących co najmniej rok), ponieważ firma nie publikuje zmiany stanu powierzchni handlowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę