Reklama

Próchnik na niewielkim plusie

Odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zanotowała 6-proc. tempo wzrostu przychodów. Tym razem znacznie lepiej poradziła sobie jej ekskluzywna marka Rage Age.

Publikacja: 04.08.2015 07:17

W lipcu grupa Próchnik wypracowała 3,71 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 6 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W tym Adam Feliks Próchnik, główna marka łódzkiej firmy, wypracowała 2,67 mln zł obrotów, o 4 proc. mniej niż przed rokiem. Z kolei droga i ekskluzywna marka Rage Age, przejęta na początku 2013 r., przyniosła 1,04 mln zł przychodów, co oznacza aż 45-proc. wzrost. Jakie będzie miało to przełożenie na zysk brutto na sprzedaży trudno oszacować, bo Próchnik nie publikuje wysokości osiąganych marż (zwykle jednak lipiec w branży jest miesiącem wyprzedaży, jednak firmy prowadzą je na różną skalę w zależności od stopnia zatowarowania). Nie wiadomo też jaka jest sprzedaż porównywalna Próchnika (liczona w sklepach funkcjonujących co najmniej rok), ponieważ firma nie publikuje zmiany stanu powierzchni handlowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama