Reklama

Sklepy tracą na rzecz e-handlu

Wartość sprzedaży online w Polsce od początku roku wzrosła o ponad 20 proc. W tym czasie w tradycyjnych sklepach spadła o ok. 1 proc.

Publikacja: 09.08.2015 22:00

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc.

Foto: Flickr

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc. To niewiele. Zwłaszcza że średnia w UE to niemal 8 proc. Eksperci twierdzą, że to pokazuje wciąż ogromny potencjał wzrostu tego rynku. – Moment, kiedy handel elektroniczny osiągnie 50-proc. udziału w rynku, to tylko kwestia czasu – twierdzi Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.

Według European Cross-Channel Retail Sales Forecast do 2020 r. aż 53 proc. całkowitej sprzedaży prowadzonej na naszym kontynencie będzie już online.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama