Reklama

Sklepy tracą na rzecz e-handlu

Wartość sprzedaży online w Polsce od początku roku wzrosła o ponad 20 proc. W tym czasie w tradycyjnych sklepach spadła o ok. 1 proc.

Publikacja: 09.08.2015 22:00

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc.

Foto: Flickr

Z raportu RetailMeNot wynika, że udział e-handlu w sprzedaży ogółem w Polsce wynosi niecałe 2,8 proc. To niewiele. Zwłaszcza że średnia w UE to niemal 8 proc. Eksperci twierdzą, że to pokazuje wciąż ogromny potencjał wzrostu tego rynku. – Moment, kiedy handel elektroniczny osiągnie 50-proc. udziału w rynku, to tylko kwestia czasu – twierdzi Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.

Według European Cross-Channel Retail Sales Forecast do 2020 r. aż 53 proc. całkowitej sprzedaży prowadzonej na naszym kontynencie będzie już online.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama