Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.09.2015 22:47 Publikacja: 20.09.2015 22:00
Obecnie sklepy internetowe w Polsce jako główną barierę rozwoju – a jednocześnie nieuczciwą konkurencję – wskazują właśnie szarą strefę. W badaniu na potrzeby raportu eHandel w Polsce 2015 r. takiej odpowiedzi udzieliło aż 36,4 proc. ankietowanych przedsiębiorców.
W komentarzach do ankiet właściciele sklepów piszą wprost o tym, że muszą walczyć z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy dzięki unikaniu jakichkolwiek obciążeń na rzecz choćby Skarbu Państwa mogą zaproponować znacznie bardziej konkurencyjne oferty cenowe. Wciąż cena jest głównym kryterium wyboru dla konsumentów, stad legalnie działające firmy już na starcie mają utrudnione dotarcie do klientów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas