Aktualizacja: 30.11.2015 14:49 Publikacja: 30.11.2015 14:49
Foto: Bloomberg
Według najnowszego sondażu Krajowej Federacji Sprzedawców Detalicznych (National Retail Federation – NRF) aż 79,6 proc. pracowników deklarowało zamiar poszukiwania nadzwyczajnych okazji w sieci. W 2014 roku pracodawcy odnotowali w poświąteczny poniedziałek znaczny spadek wydajności pracy z powodu ogromnej liczby pracowników buszujących w internecie. Ale w cyfrowy poniedziałek (Cyber Monday )Amerykanie kupują nie tylko w pracy. Większość posiada już w domach szybkie łącza internetowe.
Coraz większą rolę w zakupach online odgrywają także urządzenia mobilne – smartfony i tablety.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas