Aktualizacja: 02.12.2015 11:38 Publikacja: 02.12.2015 11:38
Portal kodyrabatowe.pl, który oferował specjalne zniżki do sklepów internetowych m.in. z okazji tzw. Czarnego Piątku, wyliczył, że handlujący online przeżywali prawdziwe oblężenie, W tym dniu serwis ten odwiedziło bowiem aż pięć razy więcej Polaków niż rok wcześniej. Więcej wizyt przełożyło się także na większą liczbę wykorzystanych w tym dniu kodów rabatowych. W czasie ostatniego piątku zostało wygenerowanych ponad 4-krotnie więcej transakcji niż w zwykłym dniu listopada – wynika z danych platformy kodyrabatowe.pl.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas