Aktualizacja: 05.12.2015 14:39 Publikacja: 05.12.2015 07:59
Anna Starmach
Foto: Materiały prasowe
Kayah
Foto: Materiały prasowe
Kayah i Natalia Kukulska
Foto: Materiały prasowe
Natalia Kukulska
Foto: Materiały prasowe
Natalia Kukulska
Foto: Materiały prasowe
Marcin Prokop
Foto: Materiały prasowe
Korzystanie z Kuchni Spotkań IKEA jest bezpłatne
Foto: materiały prasowe
IKEA szukając pomysłów na niestandardową promocję sięgnęła po prosty przepis. Stworzyła w pełni umeblowane pomieszczenia, w których można spędzić czas ze znajomymi, przy okazji wspólnie przygotowując posiłki.
- W dzisiejszych czasach marka chce wpisywać się w życie konsumentów, a to wymaga znacznie więcej niż standardowe działania ATL (z ang. Above The Line - powyżej linii; to działania marketingowe w mediach tradycyjnych, jak telewizja, radio, prasa, plakaty - red.) czy BTL (Below The Line - poniżej linii; działania drogą niekonwencjonalną - red.) - mówi „Rzeczpospolitej" Katarzyna Pawlikowska, ekspertka w marketingu skierowanym do kobiet. - Trzeba poznać te konkretne osoby, która stanowią naszą grupę docelową na tyle dobrze, by nawiązać z nimi efektywny dialog - dodaje.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas