IKEA sięga po niestandardową promocję

Szwedzki wytwórca mebli w nietypowy sposób zachęca do poznania swoich produktów. W centrum Warszawy otworzył Kuchnię Spotkań IKEA.

Aktualizacja: 05.12.2015 14:39 Publikacja: 05.12.2015 07:59

IKEA szukając pomysłów na niestandardową promocję sięgnęła po prosty przepis. Stworzyła w pełni umeblowane pomieszczenia, w których można spędzić czas ze znajomymi, przy okazji wspólnie przygotowując posiłki.

- W dzisiejszych czasach marka chce wpisywać się w życie konsumentów, a to wymaga znacznie więcej niż standardowe działania ATL (z ang. Above The Line - powyżej linii; to działania marketingowe w mediach tradycyjnych, jak telewizja, radio, prasa, plakaty - red.) czy BTL (Below The Line - poniżej linii; działania drogą niekonwencjonalną - red.) - mówi „Rzeczpospolitej" Katarzyna Pawlikowska, ekspertka w marketingu skierowanym do kobiet. - Trzeba poznać te konkretne osoby, która stanowią naszą grupę docelową na tyle dobrze, by nawiązać z nimi efektywny dialog - dodaje.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości