IKEA sięga po niestandardową promocję

Szwedzki wytwórca mebli w nietypowy sposób zachęca do poznania swoich produktów. W centrum Warszawy otworzył Kuchnię Spotkań IKEA.

Aktualizacja: 05.12.2015 14:39 Publikacja: 05.12.2015 07:59

Anna Starmach

Foto: Materiały prasowe

IKEA szukając pomysłów na niestandardową promocję sięgnęła po prosty przepis. Stworzyła w pełni umeblowane pomieszczenia, w których można spędzić czas ze znajomymi, przy okazji wspólnie przygotowując posiłki.

- W dzisiejszych czasach marka chce wpisywać się w życie konsumentów, a to wymaga znacznie więcej niż standardowe działania ATL (z ang. Above The Line - powyżej linii; to działania marketingowe w mediach tradycyjnych, jak telewizja, radio, prasa, plakaty - red.) czy BTL (Below The Line - poniżej linii; działania drogą niekonwencjonalną - red.) - mówi „Rzeczpospolitej" Katarzyna Pawlikowska, ekspertka w marketingu skierowanym do kobiet. - Trzeba poznać te konkretne osoby, która stanowią naszą grupę docelową na tyle dobrze, by nawiązać z nimi efektywny dialog - dodaje.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?