Reklama

IKEA sięga po niestandardową promocję

Szwedzki wytwórca mebli w nietypowy sposób zachęca do poznania swoich produktów. W centrum Warszawy otworzył Kuchnię Spotkań IKEA.

Aktualizacja: 05.12.2015 14:39 Publikacja: 05.12.2015 07:59

Anna Starmach

Foto: Materiały prasowe

IKEA szukając pomysłów na niestandardową promocję sięgnęła po prosty przepis. Stworzyła w pełni umeblowane pomieszczenia, w których można spędzić czas ze znajomymi, przy okazji wspólnie przygotowując posiłki.

- W dzisiejszych czasach marka chce wpisywać się w życie konsumentów, a to wymaga znacznie więcej niż standardowe działania ATL (z ang. Above The Line - powyżej linii; to działania marketingowe w mediach tradycyjnych, jak telewizja, radio, prasa, plakaty - red.) czy BTL (Below The Line - poniżej linii; działania drogą niekonwencjonalną - red.) - mówi „Rzeczpospolitej" Katarzyna Pawlikowska, ekspertka w marketingu skierowanym do kobiet. - Trzeba poznać te konkretne osoby, która stanowią naszą grupę docelową na tyle dobrze, by nawiązać z nimi efektywny dialog - dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama