Reklama

Gino Rossi chce poprawić marże

Obuw­ni­czo-odzie­żo­wa gru­pa wal­czy ze spad­kiem marż, głów­nym po­wo­dem gor­szych, niż za­kła­da­no, te­go­rocz­nych wy­ni­ków.

Publikacja: 14.12.2015 21:00

Gino Rossi chce poprawić marże

Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys SS Seweryn Sołtys

W tym ro­ku wła­ści­ciel obuw­ni­czej mar­ki Gi­no Ros­si i odzie­żo­wej Sim­ple Cre­ati­ve Pro­ducts mu­siał ob­ni­żyć pro­gno­zę zy­sku EBIT­DA do 20–22 mln zł z ocze­ki­wa­nych wcze­śniej 27 mln zł. Po­wód? Więk­sze wy­prze­da­że i prze­ce­ny.

– Ce­lem Gi­no Ros­si jest po­pra­wa marży wyj­ścio­wej (in­ta­ke) o 6 pkt na ko­lek­cję je­sień–zi­ma 2016. Już ko­lek­cja wio­sen­na bę­dzie z lep­szą marżą in­ta­ke o 4–5 pkt. Dzię­ki te­mu, na­wet gdy­by by­ła tak sa­mo du­ża pre­sja na pro­mo­cje jak w tym ro­ku, marża brut­to w 2016 r. po­win­na wzro­snąć – mó­wi To­masz Ma­lic­ki, pre­zes Gi­no Ros­si.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama