Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 14.12.2015 21:00 Publikacja: 14.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys SS Seweryn Sołtys
W tym roku właściciel obuwniczej marki Gino Rossi i odzieżowej Simple Creative Products musiał obniżyć prognozę zysku EBITDA do 20–22 mln zł z oczekiwanych wcześniej 27 mln zł. Powód? Większe wyprzedaże i przeceny.
– Celem Gino Rossi jest poprawa marży wyjściowej (intake) o 6 pkt na kolekcję jesień–zima 2016. Już kolekcja wiosenna będzie z lepszą marżą intake o 4–5 pkt. Dzięki temu, nawet gdyby była tak samo duża presja na promocje jak w tym roku, marża brutto w 2016 r. powinna wzrosnąć – mówi Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas