Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.12.2015 21:00 Publikacja: 14.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys SS Seweryn Sołtys
W tym roku właściciel obuwniczej marki Gino Rossi i odzieżowej Simple Creative Products musiał obniżyć prognozę zysku EBITDA do 20–22 mln zł z oczekiwanych wcześniej 27 mln zł. Powód? Większe wyprzedaże i przeceny.
– Celem Gino Rossi jest poprawa marży wyjściowej (intake) o 6 pkt na kolekcję jesień–zima 2016. Już kolekcja wiosenna będzie z lepszą marżą intake o 4–5 pkt. Dzięki temu, nawet gdyby była tak samo duża presja na promocje jak w tym roku, marża brutto w 2016 r. powinna wzrosnąć – mówi Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Giełdowa grupa VRG kierowana przez Mateusza Kolańskiego ogłosiła przejęcie w segmencie jubilerskim. Chodzi o zna...
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas