Aktualizacja: 12.02.2016 12:44 Publikacja: 12.02.2016 12:44
Foto: materiały prasowe
Carrefour Polska podaje, że produkty sygnowane nazwiskiem Karla Lagerfelda będą w sklepch dostępne do końca kwietnia. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70 proc. rabatu przy ich zakupie.
Kolekcji zaprojektowana przez Karla Lagerfelda dla Carrefour składa się m.in. ze szlafroków, koców czy dywanów łazienkowych. – Karl Lagerfeld to gwarancja najwyższej jakości i wyśmienitego designu. Produkty sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta to znakomite uzupełnienie naszej bogatej i różnorodnej oferty produktów – mówi Marcin Olech, dyrektor ds. marketingu Carrefour Polska. – Współpraca z nim to jednocześnie element programu lojalnościowego, organizowanego w sklepach – dodaje.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas