Reklama

Lagerfeld dla Carrefour

Projektant znany z pracy dla domów mody Chanel czy Fendi przygotował kolekcję tekstyliów domowych dla francuskiej sieci

Publikacja: 12.02.2016 12:44

Lagerfeld dla Carrefour

Foto: materiały prasowe

Carrefour Polska podaje, że produkty sygnowane nazwiskiem Karla Lagerfelda będą w sklepch dostępne do końca kwietnia. Klienci, w ramach specjalnego programu lojalnościowego, będą mogli skorzystać z 70 proc. rabatu przy ich zakupie.

Kolekcji zaprojektowana przez Karla Lagerfelda dla Carrefour składa się m.in. ze szlafroków, koców czy dywanów łazienkowych. – Karl Lagerfeld to gwarancja najwyższej jakości i wyśmienitego designu. Produkty sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta to znakomite uzupełnienie naszej bogatej i różnorodnej oferty produktów – mówi Marcin Olech, dyrektor ds. marketingu Carrefour Polska. – Współpraca z nim to jednocześnie element programu lojalnościowego, organizowanego w sklepach – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama