Aktualizacja: 24.02.2016 06:36 Publikacja: 23.02.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Choć Polska od lat 90. jest jednym z głównym kierunków ekspansji marek handlowych, od odzieżowych po elektroniczne i kosmetyczne, a analitycy coraz częściej mówią o nasycaniu się rynku, lista chętnych do otwierania u nas sklepów jest długa.
Z badania firmy doradczej CBRE wynika, że w Europie Środkowo-Wschodniej tylko Bukareszt zebrał więcej wskazań niż Warszawa jako najbardziej atrakcyjne miejsce dla nowych inwestycji handlowych.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas