Polska pozostaje w czołówce pod względem planowanych inwestycji handlowych

Pozostajemy w czołówce pod względem planowanych inwestycji handlowych. Wprowadzenie nowego podatku może jednak do nich zniechęcić.

Aktualizacja: 24.02.2016 06:36 Publikacja: 23.02.2016 21:00

Foto: 123RF

Choć Polska od lat 90. jest jednym z głównym kierunków ekspansji marek handlowych, od odzieżowych po elektroniczne i kosmetyczne, a analitycy coraz częściej mówią o nasycaniu się rynku, lista chętnych do otwierania u nas sklepów jest długa.

Z badania firmy doradczej CBRE wynika, że w Europie Środkowo-Wschodniej tylko Bukareszt zebrał więcej wskazań niż Warszawa jako najbardziej atrakcyjne miejsce dla nowych inwestycji handlowych.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi