Aktualizacja: 21.03.2016 21:43 Publikacja: 21.03.2016 21:00
Sprzęt stale zyskuje na znaczeniu. Rośnie sprzedaż zagraniczna, ale również krajowa
Foto: Rzeczpospolita
W ciągu ostatniej dekady eksport sprzętu AGD z Polski spadł tylko raz – w 2008 r. o 5 proc. Od tego czasu trwa systematyczny podbój rynków, głównie w kierunku zachodnim. 2015 r. branża zakończyła z wynikiem ponad 4,5 mld euro w wyeksportowanym sprzęcie.
– Polskie fabryki są nowe i efektywne, dlatego rośnie ich znaczenie w ramach grup, jakie działają na całym kontynencie. Wciąż są też bardziej atrakcyjne pod względem kosztów – mówi Wojciech Konecki, dyrektor generalny CECED Polska, związku pracodawców AGD.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas