Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Publikacja: 08.05.2016 22:00

Wypchane po brzegi wózki sklepowe to obraz, który niebawem będzie można zobaczyć tylko w filmach. Zwyczaje zakupowe Polaków znów się zmieniają. Chodzimy do sklepów częściej, jednak podczas tych wizyt kupujemy mniej, ale głównie świeżych towarów.

Statystyczny klient robi zakupy spożywcze aż 21,2 razy w miesiącu. Dodatkowo, jak wynika z badania Open Research, takie w stylu amerykańskim, czyli duże, co tydzień czy półtora, robi tylko co setny Polak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama