LPP otwiera nowe sklepy w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii

Lider polskiego rynku odzieżowego chce zaistnieć ze swoją główną marką Reserved w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii.

Publikacja: 09.05.2016 21:30

Gdańskie LPP od 2014 r. koncentruje się na wzmocnieniu rozpoznawalności swojej największej marki – Reserved (poza tym w jego ofercie są też takie brandy jak Mohito, Cropp, House, Sinsay i Tallinder). – Szczególnie dotyczy to Niemiec, ale też światowych stolic mody, gdzie chcemy otwierać flagowe salony tego brandu. Stąd m.in. decyzja o otwarciu sklepu Reserved w Londynie przy słynnej Oxford Street czy poszukiwania odpowiednich lokalizacji dla flagowych salonów tej marki w Mediolanie i Wiedniu. Realizujemy również plan otwarć Reserved przy prestiżowych ulicach handlowych największych miast w Niemczech – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP odpowiedzialny za rozwój i inwestycje.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne