Reklama

LPP otwiera nowe sklepy w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii

Lider polskiego rynku odzieżowego chce zaistnieć ze swoją główną marką Reserved w Monachium, Berlinie, Hanowerze i Kolonii.

Publikacja: 09.05.2016 21:30

Gdańskie LPP od 2014 r. koncentruje się na wzmocnieniu rozpoznawalności swojej największej marki – Reserved (poza tym w jego ofercie są też takie brandy jak Mohito, Cropp, House, Sinsay i Tallinder). – Szczególnie dotyczy to Niemiec, ale też światowych stolic mody, gdzie chcemy otwierać flagowe salony tego brandu. Stąd m.in. decyzja o otwarciu sklepu Reserved w Londynie przy słynnej Oxford Street czy poszukiwania odpowiednich lokalizacji dla flagowych salonów tej marki w Mediolanie i Wiedniu. Realizujemy również plan otwarć Reserved przy prestiżowych ulicach handlowych największych miast w Niemczech – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP odpowiedzialny za rozwój i inwestycje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama