Reklama

Coccodrillo chce skorzystać na rządowym programie 500+

CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, liczy na efekt rządowego programu i wzrost sprzedaży.

Publikacja: 18.05.2016 22:00

– Blisko 9-proc. wzrost przychodów w polskich sklepach z I kwartału jest w naszym zasięgu i nas zadowala. Spory wkład będzie też miała nasza działalność w internecie, do której przykładamy dużą wagę – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Wielkopolska firma liczy, że przynajmniej częściowo skorzysta na programie 500+, który ruszył w kwietniu i może zwiększyć dochody gospodarstw domowych o około 20 mld zł rocznie. – Jesteśmy zadowoleni z maja, jeśli chodzi o sprzedaż, mile nas zaskakuje – dodaje Przybyła.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama