Aktualizacja: 01.06.2016 21:26 Publikacja: 01.06.2016 21:26
Foto: materiały prasowe
LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay i Tallinder, nie może zaliczyć go do udanych. W maju LPP miało 471 mln zł przychodów, o 5 proc. więcej niż rok temu. To nie jest najlepszy wynik, biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa urosła w tym czasie o 12 proc. (do 864 tys. mkw.). Celem na ten rok jest wzrost przychodów szybszy niż powierzchni.
– Nie widać jeszcze punktu zwrotnego w wynikach LPP, a skromny wzrost przychodów pokazuje, że nie ma odbicia sprzedaży porównywalnej, która była na minusie prawdopodobnie nadal z powodu słabości Reserved w Polsce. To najważniejszy czynnik wywierający presję na wyniki spółki – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku.
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas