Kiedy CCC przyspiesza, LPP łapie zadyszkę

W maju lepiej poradziło sobie obuwnicze CCC, zwiększając łączne przychody aż o 44 proc.

Publikacja: 01.06.2016 21:26

Kiedy CCC przyspiesza, LPP łapie zadyszkę

Foto: materiały prasowe

LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay i Tallinder, nie może zaliczyć go do udanych. W maju LPP miało 471 mln zł przychodów, o 5 proc. więcej niż rok temu. To nie jest najlepszy wynik, biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa urosła w tym czasie o 12 proc. (do 864 tys. mkw.). Celem na ten rok jest wzrost przychodów szybszy niż powierzchni.

– Nie widać jeszcze punktu zwrotnego w wynikach LPP, a skromny wzrost przychodów pokazuje, że nie ma odbicia sprzedaży porównywalnej, która była na minusie prawdopodobnie nadal z powodu słabości Reserved w Polsce. To najważniejszy czynnik wywierający presję na wyniki spółki – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie