Reklama

Hotel lepszym klientem dla hurtowni niż sklep

Najważniejsi dla dystrybutorów hurtowych są teraz nie sprzedawcy detaliczni, ale klienci biznesowi. Zwłaszcza firmy z branży noclegów, restauracji i cateringu.

Aktualizacja: 20.06.2016 22:16 Publikacja: 20.06.2016 20:37

Foto: sxc.hu

Statystycznego konsumenta nie interesuje, gdzie zaopatruje się właściciel sklepu spożywczego, w którym robi zakupy, dopóki spełniają one jego oczekiwania pod względem ceny i jakości. Ale dystrybutorzy hurtowi toczą bezwzględną walkę o detalistów.Wielkie sieci jak Tesco, Biedronka czy Auchan z ich usług nie korzystają, ponieważ same dostarczają towary z magazynów centralnych do sieci sklepów. Jednak niezależni handlowcy czy sieci franczyzowe szukają takich partnerów, często właśnie w formule cash & carry – klient sam przyjeżdża po towar dla swojego sklepu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama