Dyskonty takie jak Lidl zwiększają sprzedaż kosmetyków w Polsce

Oferta tej kategorii rośnie nawet o 40 proc. rocznie. Czy drogerie powinny zacząć się bać?

Aktualizacja: 13.10.2016 17:37 Publikacja: 13.10.2016 15:06

Dyskonty takie jak Lidl zwiększają sprzedaż kosmetyków w Polsce

Foto: Bloomberg

Polacy na kosmetyki wydają 10 mld zł rocznie, więc jest to kategoria bardzo perspektywiczna dla sieci handlowych. Sklepy takie jak Lidl są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce. Ich udział rynku kosmetycznym wzrósł z 11,5 proc. w 2011 r. do 14,2 proc. w 2015 r. Jest to możliwe zarówno dzięki produktom znanych firm jak i markom własnym.

- Rozbudowujemy asortyment artykułów kosmetycznych m.in. marki własnej Cien. W ostatnie 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik Lidl Polska.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?