Reklama

Dyskonty takie jak Lidl zwiększają sprzedaż kosmetyków w Polsce

Oferta tej kategorii rośnie nawet o 40 proc. rocznie. Czy drogerie powinny zacząć się bać?

Aktualizacja: 13.10.2016 17:37 Publikacja: 13.10.2016 15:06

Dyskonty takie jak Lidl zwiększają sprzedaż kosmetyków w Polsce

Foto: Bloomberg

Polacy na kosmetyki wydają 10 mld zł rocznie, więc jest to kategoria bardzo perspektywiczna dla sieci handlowych. Sklepy takie jak Lidl są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce. Ich udział rynku kosmetycznym wzrósł z 11,5 proc. w 2011 r. do 14,2 proc. w 2015 r. Jest to możliwe zarówno dzięki produktom znanych firm jak i markom własnym.

- Rozbudowujemy asortyment artykułów kosmetycznych m.in. marki własnej Cien. W ostatnie 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik Lidl Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama