Aktualizacja: 13.10.2016 17:37 Publikacja: 13.10.2016 15:06
Foto: Bloomberg
Polacy na kosmetyki wydają 10 mld zł rocznie, więc jest to kategoria bardzo perspektywiczna dla sieci handlowych. Sklepy takie jak Lidl są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce. Ich udział rynku kosmetycznym wzrósł z 11,5 proc. w 2011 r. do 14,2 proc. w 2015 r. Jest to możliwe zarówno dzięki produktom znanych firm jak i markom własnym.
- Rozbudowujemy asortyment artykułów kosmetycznych m.in. marki własnej Cien. W ostatnie 8 miesięcy liczba artykułów tej marki wzrosła o blisko 40 proc. Regularnie rozwijamy całą kategorię kosmetyków – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik Lidl Polska.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas