LPP liczy na lepszy rok

Odzieżowa firma chce zwiększyć w przyszłym roku sprzedaż w tempie wyższym niż powierzchnię handlową i wreszcie poprawić marżę brutto. Ryzykiem są jednak koszty.

Publikacja: 15.11.2016 13:05

LPP liczy na lepszy rok

Foto: materiały prasowe

- W przyszłym roku oczekujemy wzrostu przychodów w tempie wyższym niż wzrost powierzchni. Spodziewamy się zwiększenia sprzedaży porównywalnej w tempie jednocyfrowym, więc łączny wzrost przychodów w przyszłym roku mógłby być dwucyfrowy – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Odzieżowa grupa liczy na dodatni wskaźnik sprzedaży porównywalnej we wszystkich markach.

LPP chce w 2017 roku zwiększyć powierzchnię o 11 proc., w takim samym tempie rośnie powierzchnia w tym roku i narastająco do października firma zwiększyła przychody o 18 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie