Aktualizacja: 15.11.2016 13:05 Publikacja: 15.11.2016 13:05
Foto: materiały prasowe
- W przyszłym roku oczekujemy wzrostu przychodów w tempie wyższym niż wzrost powierzchni. Spodziewamy się zwiększenia sprzedaży porównywalnej w tempie jednocyfrowym, więc łączny wzrost przychodów w przyszłym roku mógłby być dwucyfrowy – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Odzieżowa grupa liczy na dodatni wskaźnik sprzedaży porównywalnej we wszystkich markach.
LPP chce w 2017 roku zwiększyć powierzchnię o 11 proc., w takim samym tempie rośnie powierzchnia w tym roku i narastająco do października firma zwiększyła przychody o 18 proc.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas