Reklama
Rozwiń
Reklama

LPP liczy na lepszy rok

Odzieżowa firma chce zwiększyć w przyszłym roku sprzedaż w tempie wyższym niż powierzchnię handlową i wreszcie poprawić marżę brutto. Ryzykiem są jednak koszty.

Publikacja: 15.11.2016 13:05

LPP liczy na lepszy rok

Foto: materiały prasowe

- W przyszłym roku oczekujemy wzrostu przychodów w tempie wyższym niż wzrost powierzchni. Spodziewamy się zwiększenia sprzedaży porównywalnej w tempie jednocyfrowym, więc łączny wzrost przychodów w przyszłym roku mógłby być dwucyfrowy – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Odzieżowa grupa liczy na dodatni wskaźnik sprzedaży porównywalnej we wszystkich markach.

LPP chce w 2017 roku zwiększyć powierzchnię o 11 proc., w takim samym tempie rośnie powierzchnia w tym roku i narastająco do października firma zwiększyła przychody o 18 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama