Aktualizacja: 08.12.2016 14:00 Publikacja: 08.12.2016 13:47
Foto: Bloomberg
Całkiem niedawno pracownicy sieci sklepów Lidl dostali od pracodawcy prezent z okazji otwarcia sklepu nr 600. Każdy zatrudniony w Lidlu dostał wtedy 600 złotych. Teraz zbliżają się święta Bożego Narodzenia i Lidl ma dla swoich pracowników kolejne prezenty – każdy dostanie bony o wartości 400 złotych do wykorzystania w sklepach pracodawcy. Tym samym łączna wartość bonów rozdanych pracownikom w 2016 roku osiągnie kwotę 14,5 miliona złotych.
Lidl chwali się, że to pracownik jest w centrum działania firmy, co zbiega się w czasie z kampanią wizerunkową firmy, jako dobrego pracodawcy. Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska, podkreślała, że wartość bonów w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 10 procent. A bony to nie wszystko, co firma przygotowała dla swoich pracowników. Lidl przygotuje bowiem także paczki dla dzieci swoich pracowników.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas