Aktualizacja: 18.10.2019 12:13 Publikacja: 18.10.2019 12:05
Foto: Adobe Stock
W tym nurcie wiele zależy od postawy dużych sieci modowych. Pierwszym koncernem, który wszedł w rynek second hand, jest H&M. Firma niedawno zaczęła testować sprzedaż używanej odzieży online – jednak na razie eksperymentuje tylko w rodzimej Szwecji. Jeśli testy skończą się pozytywnie, marka może zacząć sprzedawać używaną odzież na innych rynkach.
Sklepy z odzieżą zlokalizowane przy ulicach miast przeżywają renesans. Kolejki przed otwarciem second handu w dniu dostawy są tego najlepszym dowodem. Kiedyś były to sklepy dla niezamożnych osób i z reguły nikt głośni się nie chwalił, że co tydzień poluje na dostawę w lumpeksie - pisze Business Insider Polska.
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas