Reklama

McDonald’s: Ta gigantyczna awaria to nie nasza wina

McDonald's poinformował, że problemy techniczne, które w piątek sparaliżowały większość restauracji amerykańskiej sieci fast foodów na całym świecie, zostały spowodowane przez zewnętrznego dostawcę.

Publikacja: 16.03.2024 12:54

Nieczynny lokal McDonald's w Shimbashi dzielnicy Tokyo

Nieczynny lokal McDonald's w Shimbashi dzielnicy Tokyo

Foto: AFP

Globalna awaria nastąpiła podczas „zmiany konfiguracji” i uniemożliwiła restauracjom przyjmowanie zamówień, między innymi w Wielkiej Brytanii, Australii i Japonii oraz w Polsce – pisze BBC. McDonald's zapewnił, że przyczyną problemów nie był cyberatak.

To nie był cyberatak na McDonald's

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama