Reklama

McDonald’s zapowiada większe burgery. Co z ceną?

W ramach nowej strategii gigant fast food nie wyklucza, że burgery będą większe. I to nie tylko w USA.

Publikacja: 08.12.2023 12:51

McDonald’s zapowiada większe burgery

McDonald’s zapowiada większe burgery

Foto: Bloomberg

Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.

- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.

Koncern chce poprawiać smak swoich produktów. Bułki mają być smaczniejsze, a ser lepszy, ale okazuje się, że klienci chcą także większych burgerów.

Czytaj więcej

McDonald’s rzuca rękawicę Starbucksowi i zapowiada globalną ekspansję

- Wysłuchaliśmy naszych klientów. Rozumiemy ich pragnienie kupowania większych, wysokiej jakości sycących burgerów – powiedział Jo Sempels odpowiedzialny za rynki licencyjne McDonald’s.

Reklama
Reklama

McDonald’s będzie testować nowe opcje na niektórych rynkach, by znaleźć najlepszą nim wdroży ją na szeroką skalę. To podejście sprawdziło się z kanapką z kurczakiem McCrispy, który po latach niepowodzeń stał się sukcesem i obecnie McDonald’s sprzedaje coraz więcej kurczaków.

Plany powiększania burgerów (i być może cen) pojawia się w momencie, w którym wielu klientów liczy się z każdym groszem, a ceny w McDonald’s bywają wręcz symbolem inflacji. W USA głośnym wiralem był paragon za drogi zestaw z limitowaną edycją burgera, który komentowany był nawet przez wysokich urzędników administracji Bidena. Ale CEO McDonald’s uspokaja, że większe nie oznacza dużo droższe.

- Sądzimy, że będziemy w stanie zaoferować duże burgery o doskonałym smaku i cenie niższej niż to, co oferowane jest gdziekolwiek indziej – twierdzi Kempczinski.

Sieć chce także zwiększyć znacząco liczbę użytkowników swojego programu lojalnościowego. Z obecnych 150 mln aktywnych użytkowników już w 2027 chce urosnąć do 250 mln.

Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama