McDonald’s zapowiada większe burgery. Co z ceną?

W ramach nowej strategii gigant fast food nie wyklucza, że burgery będą większe. I to nie tylko w USA.

Publikacja: 08.12.2023 12:51

McDonald’s zapowiada większe burgery

McDonald’s zapowiada większe burgery

Foto: Bloomberg

Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.

- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.

Koncern chce poprawiać smak swoich produktów. Bułki mają być smaczniejsze, a ser lepszy, ale okazuje się, że klienci chcą także większych burgerów.

Czytaj więcej

McDonald’s rzuca rękawicę Starbucksowi i zapowiada globalną ekspansję

- Wysłuchaliśmy naszych klientów. Rozumiemy ich pragnienie kupowania większych, wysokiej jakości sycących burgerów – powiedział Jo Sempels odpowiedzialny za rynki licencyjne McDonald’s.

McDonald’s będzie testować nowe opcje na niektórych rynkach, by znaleźć najlepszą nim wdroży ją na szeroką skalę. To podejście sprawdziło się z kanapką z kurczakiem McCrispy, który po latach niepowodzeń stał się sukcesem i obecnie McDonald’s sprzedaje coraz więcej kurczaków.

Plany powiększania burgerów (i być może cen) pojawia się w momencie, w którym wielu klientów liczy się z każdym groszem, a ceny w McDonald’s bywają wręcz symbolem inflacji. W USA głośnym wiralem był paragon za drogi zestaw z limitowaną edycją burgera, który komentowany był nawet przez wysokich urzędników administracji Bidena. Ale CEO McDonald’s uspokaja, że większe nie oznacza dużo droższe.

- Sądzimy, że będziemy w stanie zaoferować duże burgery o doskonałym smaku i cenie niższej niż to, co oferowane jest gdziekolwiek indziej – twierdzi Kempczinski.

Sieć chce także zwiększyć znacząco liczbę użytkowników swojego programu lojalnościowego. Z obecnych 150 mln aktywnych użytkowników już w 2027 chce urosnąć do 250 mln.

Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.

- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gastronomia
Polacy znów ruszyli po jedzenie do fast foodów
Gastronomia
KFC zamyka ponad 100 lokali przez propalestyński bojkot
Gastronomia
McDonald’s ruszył z nową kampanią. Nie skierował jej do klientów
Gastronomia
Dopłaty za sztućce, słońce i widok. Hiszpańskie pomysły na naciąganie gości
Gastronomia
McDonald’s: Ta gigantyczna awaria to nie nasza wina