McDonald’s zapowiada większe burgery. Co z ceną?

W ramach nowej strategii gigant fast food nie wyklucza, że burgery będą większe. I to nie tylko w USA.

Publikacja: 08.12.2023 12:51

McDonald’s zapowiada większe burgery

McDonald’s zapowiada większe burgery

Foto: Bloomberg

Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.

- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.

Koncern chce poprawiać smak swoich produktów. Bułki mają być smaczniejsze, a ser lepszy, ale okazuje się, że klienci chcą także większych burgerów.

Czytaj więcej

McDonald’s rzuca rękawicę Starbucksowi i zapowiada globalną ekspansję

- Wysłuchaliśmy naszych klientów. Rozumiemy ich pragnienie kupowania większych, wysokiej jakości sycących burgerów – powiedział Jo Sempels odpowiedzialny za rynki licencyjne McDonald’s.

McDonald’s będzie testować nowe opcje na niektórych rynkach, by znaleźć najlepszą nim wdroży ją na szeroką skalę. To podejście sprawdziło się z kanapką z kurczakiem McCrispy, który po latach niepowodzeń stał się sukcesem i obecnie McDonald’s sprzedaje coraz więcej kurczaków.

Plany powiększania burgerów (i być może cen) pojawia się w momencie, w którym wielu klientów liczy się z każdym groszem, a ceny w McDonald’s bywają wręcz symbolem inflacji. W USA głośnym wiralem był paragon za drogi zestaw z limitowaną edycją burgera, który komentowany był nawet przez wysokich urzędników administracji Bidena. Ale CEO McDonald’s uspokaja, że większe nie oznacza dużo droższe.

- Sądzimy, że będziemy w stanie zaoferować duże burgery o doskonałym smaku i cenie niższej niż to, co oferowane jest gdziekolwiek indziej – twierdzi Kempczinski.

Sieć chce także zwiększyć znacząco liczbę użytkowników swojego programu lojalnościowego. Z obecnych 150 mln aktywnych użytkowników już w 2027 chce urosnąć do 250 mln.

Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.

- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Gastronomia
WcDonald’s trafi do McDonald’s. Na celowniku giganta fani anime
Materiał Promocyjny
Elektrownie jądrowe to naturalny dla Warty obszar zainteresowań
Gastronomia
Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki
Gastronomia
Kryzys goni kryzys, ale restauracji wciąż przybywa. Nie tylko fast food
Gastronomia
Pub odwiedzany przez ofiary Kuby Rozpruwacza na sprzedaż
Gastronomia
McDonald’s ma kłopoty na Bliskim Wschodzie. Gniew w krajach muzułmańskich
Gastronomia
McDonald’s pozywa bojkotujących Izrael. Żąda ponad milion dolarów odszkodowania