Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 00:57 Publikacja: 10.11.2022 12:23
Foto: Bloomberg
Komunikat "Upamiętnienie nocy kryształowej. Podaruj sobie delikatny ser z chrupiącym kurczakiem. Teraz w KFC!" - wysłany na smartfony odbił się echem w Izraelu, wywołał fale komentarzy w niemieckich mediach społecznościowych. Amerykańska sieć szybko przeprosiła i tłumaczy się "błędem w systemie".
Rocznica nocy Kryształowej jest w Niemczech w kalendarzu świąt, ale raczej nikt jej nie „świętuje”. KFC przepraszając, za komunikat zachęcający do „świętowania” rocznych, napisał w komunikacie, że "na aplikację mobilną wysłaliśmy fałszywą i nieodpowiednią wiadomość. Bardzo nam przykro z tego powodu. Natychmiast sprawdzimy nasze wewnętrzne regulacje i procesy, aby więcej tak się nie stało".
Rynek dostaw jedzenia nad Wisłą znalazł się na zakręcie. Usługa dociera – w zależności od statystyk – tylko co d...
Starbucks w Chinach obniża ceny niektórych swoich napojów. Ceny spadną we wszystkich kawiarniach w całym kraju ś...
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Choć zadłużenie sektora przekracza 400 mln zł, to jednak firmy są zadowolone z wyników. I spodziewają się, że ko...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Jedna z największych sieci fast-food na świecie przenosi centralę do Teksasu, choć jeszcze nie tak dawno jej peł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas