Reklama

Niemieckie KFC zachęcało klientów do „świętowania” rocznicy Nocy Kryształowej

Niemiecki oddział KFC wysłał do swoich klientów powiadomienia w aplikacji, że z okazji rocznicy Nocy Kryształowej, czyli masowego pogromu Żydów w latach 30., w restauracjach mogą zamówić kurczaka z delikatnym serem.

Publikacja: 10.11.2022 12:23

Niemieckie KFC zachęcało klientów do „świętowania” rocznicy Nocy Kryształowej

Foto: Bloomberg

Komunikat "Upamiętnienie nocy kryształowej. Podaruj sobie delikatny ser z chrupiącym kurczakiem. Teraz w KFC!" - wysłany na smartfony odbił się echem w Izraelu, wywołał fale komentarzy w niemieckich mediach społecznościowych. Amerykańska sieć szybko przeprosiła i tłumaczy się "błędem w systemie".

Rocznica nocy Kryształowej jest w Niemczech w kalendarzu świąt, ale raczej nikt jej nie „świętuje”. KFC przepraszając, za komunikat zachęcający do „świętowania” rocznych, napisał w komunikacie, że "na aplikację mobilną wysłaliśmy fałszywą i nieodpowiednią wiadomość. Bardzo nam przykro z tego powodu. Natychmiast sprawdzimy nasze wewnętrzne regulacje i procesy, aby więcej tak się nie stało".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama