Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemieckie KFC zachęcało klientów do „świętowania” rocznicy Nocy Kryształowej

Niemiecki oddział KFC wysłał do swoich klientów powiadomienia w aplikacji, że z okazji rocznicy Nocy Kryształowej, czyli masowego pogromu Żydów w latach 30., w restauracjach mogą zamówić kurczaka z delikatnym serem.

Publikacja: 10.11.2022 12:23

Niemieckie KFC zachęcało klientów do „świętowania” rocznicy Nocy Kryształowej

Foto: Bloomberg

Komunikat "Upamiętnienie nocy kryształowej. Podaruj sobie delikatny ser z chrupiącym kurczakiem. Teraz w KFC!" - wysłany na smartfony odbił się echem w Izraelu, wywołał fale komentarzy w niemieckich mediach społecznościowych. Amerykańska sieć szybko przeprosiła i tłumaczy się "błędem w systemie".

Rocznica nocy Kryształowej jest w Niemczech w kalendarzu świąt, ale raczej nikt jej nie „świętuje”. KFC przepraszając, za komunikat zachęcający do „świętowania” rocznych, napisał w komunikacie, że "na aplikację mobilną wysłaliśmy fałszywą i nieodpowiednią wiadomość. Bardzo nam przykro z tego powodu. Natychmiast sprawdzimy nasze wewnętrzne regulacje i procesy, aby więcej tak się nie stało".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama