Reklama

Polacy otwarci na wirtualne kuchnie

Aż dla 70 proc. nie ma znaczenia czy restauracja, w której zamawiają posiłek z dowozem prowadzi stacjonarną placówkę czy obsługuje jedynie zamówienia na dowóz

Publikacja: 05.05.2022 14:31

Polacy otwarci na wirtualne kuchnie

Foto: Adobe Stock

Już 72 proc. Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku zamówiło jedzenie z dowozem - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Dla 70 proc. z nich nie ma znaczenia, czy restauracja, z której zamawiają dania jest tradycyjna czy ma tylko kuchnię, a zajmuje się jedynie zbieraniem zamówień online czy telefonicznych i dowozami posiłków. Ten format gastronomii, czyli tzw. dark kitchen zyskał wielu klientów podczas pandemii, ale nie tylko nie traci, ale wręcz zyskuje zwolenników. Dla firma nastawienie się na taki format to także szansa na znaczne obniżenie kosztów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama