Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 11:08 Publikacja: 03.11.2021 09:00
Foto: AdobeStock
Już ponad połowa konsumentów na znaczących rynkach świata twierdzi, że na ich decyzje zakupowe wpływają wyniki przedsiębiorstw w obszarze ESG, czyli związane z ich wpływem środowiskowym, społecznym oraz z ładem korporacyjnym. Tak wynika z raportu, który niedługo przed konferencją klimatyczną COP 26 opublikowała czołowa australijska firma badawcza SEC Newgate Research.
Jej badanie ESG Monitor, obejmujące 10 tysięcy osób z dziesięciu krajów (Australii, Chin, Kolumbii, Francji, Niemiec, Włoch, Japonii, Singapuru, Wielkiej Brytanii i USA), dowodzi, że niezależnie od miejsca zamieszkania konsumenci zwracają coraz większą uwagę na zrównoważenie rozwoju gospodarki i firm, w tym szczególnie na kwestie klimatyczne.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dane statystyczne nie pozostawiają wątpliwości: ceny energii są w Europie wyraźnie wyższe niż w innych częściach...
O nowym instrumencie finansowym, który ułatwi zrównoważoną transformację, mówią: Piotr Maciaszek, dyrektor Depar...
Większość firm nie mierzy swojego wpływu na środowisko i społeczeństwo. Brak świadomości w zakresie ESG będzie o...
Zgłaszając się do naszego projektu GO4funds, przedsiębiorcy wskazują, jakie kierunki rozwoju ich interesują. My,...
Spełnienie wymogów związanych z ESG przysparza biznesowi wielu problemów. Dobrym pomysłem może być skorzystanie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas