W dyskusji wzięli udział:
- Wojciech Fendler, prezes Agencji Badań Medycznych
- Jacek Oko, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- dr.inż. Karolina Tkaczuk, dyrektorka ds innowacji i współpracy akademickiej, Astra Zeneca
- Anna Kowalczuk, wiceprezes Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- prof. dr hab. inż. Arkadiusz Kazimierz Wójs, rektor Politechniki Wrocławskiej
- Radosław Maćkiewicz, dyrektor Centralnego Ośrodka Informatyki
- Grzegorz Borowiec, zastępca dyrektora Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.
Debatę prowadziła redaktor dziennika „Rzeczpospolita” Dominika Pietrzyk.
W czasie dyskusji uczestnicy szukali odpowiedzi na pytania:
- Jak przebiega transformacja cyfrowa w polskich mikrofirmach?
- Jak instytucje ekosystemu biznesu mogą wspierać małe firmy w rozwoju?
- Jak mikroprzedsiębiorcy mogą wykorzystać nano segmentację do budowania lojalnej bazy klientów?
- W jaki sposób w mikrofirmach efektywnie optymalizować kanały sprzedaży?
- W jaki sposób mikrofirmy mogą efektywnie dotrzeć do konsumentów z informacjami o swoich usługach i produktach?
- Wyzwania regulacyjne i podatkowe – jak ograniczenia przekuć w szanse?
- Czy mikroprzedsiębiorcy mogą się stać motorem innowacji w e-commerce?