W dyskusji udział biorą:
- Krzysztof Traczyk, dyrektor Gabinetu Rzecznika, Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
- Wojciech Arszewski, dyrektor ds. PR na region Europy Środkowej, Wschodniej, Bliski Wschód i Afrykę w UPS Polska
- Tomasz Sińczak, prezes Fundacji Forum Konsumentów
- Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations manager, TikTok CEE.
Debatę prowadzi redaktor dziennika „Rzeczpospolita” Jeremi Jędrzejkowski.
W czasie dyskusji uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytania:
- Jak przebiega transformacja cyfrowa w polskich mikrofirmach?
- Jak instytucje ekosystemu biznesu mogą wspierać małe firmy w rozwoju?
- Jak mikroprzedsiębiorcy mogą wykorzystać nano segmentację do budowania lojalnej bazy klientów?
- W jaki sposób w mikrofirmach efektywnie optymalizować kanały sprzedaży?
- W jaki sposób mikrofirmy mogą efektywnie dotrzeć do konsumentów z informacjami o swoich usługach i produktach?
- Wyzwania regulacyjne i podatkowe – jak ograniczenia przekuć w szanse?
- Czy mikroprzedsiębiorcy mogą się stać motorem innowacji w e-commerce?