Aktualizacja: 09.09.2018 16:09 Publikacja: 09.09.2018 16:02
Foto: materiały prasowe/Łukasz Bąk
Obraz nagrodzony za najlepszą reżyserię podczas tegorocznego festiwalu filmowego w Cannes w swoim debiucie zanotował wpływy rzędu 296 tys. dolarów. To imponujący wynik, biorąc pod uwagę, że był wyświetlany tylko na 61 ekranach.
W ten sam weekend do kin w Wielkiej Brytanii weszły m.in. komedia "Rozpruci na śmierć" z Melissą MCCarthy czy hollywoodzki thriller "Searching". Oba tytuły pozostawały daleko za "Zimną wojną", uwzględniając średnią kwotę zarobioną przez jeden wyświetlający dany film ekran. Trzeba bowiem pamiętać, że "Rozprutych" wyświetlano na 500 ekranach a "Searching" na 401 - informuje Onet.
Wokalista U2 zaprezentował w Cannes filmowy dokument „Bono: Stories of Surrender”. To wyjątkowy, rewelacyjnie zr...
Grand Prix zdobył kanadyjski dokument „Yintah”, relacjonujący wieloletnią walkę rdzennego ludu Wet’suwet’en o je...
Jeden dzień festiwalowy 15 maja przyniósł dwa bieguny kina: blockbusterowe szaleństwo z Tomem Cruise’em w „Missi...
Komedia romantyczna „Leave One Day” otworzyła festiwal filmowy w Cannes.
Komedia romantyczna „Leave One Day” otworzyła festiwal filmowy w Cannes, ale na razie dyskutuje się przede wszys...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas