Aktualizacja: 18.05.2025 19:15 Publikacja: 08.03.2024 16:26
Targi Gulfood są zawsze oblegane przez zwiedzających.
Foto: Jacek Strzelecki
Podczas tegorocznej edycji targów Gulfood w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEA) wystawiło się w sumie ponad 5,5 tysiąca wiodących firm z branży spożywczej i napojów ze 190 krajów, które zaprezentowały ponad 150 tys. nowych produktów. Polska reprezentacja liczyła 59 producentów żywności. Stoisko narodowe zorganizował Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR), który w sumie miał trzy przestrzenie wystawowe pod hasłem „Poland tastes good”. Po raz drugi na targi Gulfood przyjechali reprezentanci polskich firm drobiarskich. Ich misję zorganizowała największa w Polsce organizacja branżowa — Związek Polskie Mięso. Przedsięwzięcie to merytorycznie wsparli pracujący w Dubaju eksperci zagranicznego biura handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH).
Resort rozwoju i technologii rusza z Programem Dyplomacji Gospodarczej. Jego główny cel to zdobycie nowych rynkó...
W 2024 r. Chiny stały się wiodącym światowym eksporterem produktów chemicznych, wyprzedzając nie tylko USA i Nie...
Plany gospodarcze Kazachstanu i działania Unii Europejskiej dotyczące Azji Środkowej są szansą dla polskich firm...
Gdańska stocznia Remontowa Shipbuilding podpisała kontrakt na budowę siedmiu promów elektrycznych dla szkockiego...
Expo to nie tylko pawilon, ale cały rozbudowany program gospodarczy i kulturalny – podkreśla Jacek Tomczak, komi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas