Budownictwo przyciąga wykształconych
                            
        
        
                            W I kwartale br. po raz pierwszy w historii w sektorze budowlanym w Polsce więcej było pracowników z wykształceniem średnim lub wyższym, niż z podstawowym...
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Wakacje schłodziły rynek pracy
                            
        
        
                            Przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw zwiększyło się w lipcu o 7,2 proc. rok do roku, po zwyżce o 7,5 proc. w czerwcu. To wynik niższy od naj...
                    
     
     
                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                            
                            
    
    
                            
                
            
                                    Krocie na kuszenie pracownika
                            
        
        
                            O ponad jedną trzecią, do 1,7 mld zł rocznie, wzrosną wydatki firm na employer branding, czyli działania wspierające ich wizerunek na rynku pracy.