Oprócz sprawdzonych programów w rodzaju „Twoja twarz brzmi znajomo" na głównej antenie Grupy Polsat jesienią ruszą show „Wyspa przetrwania" i „#Supermodelk...
W żadnym poważnym kraju UE nie pozwolono, by kapitał zagraniczny miał tak wielkie udziały w jakimś segmencie mediów, jak w Polsce - powiedział we wtorek wi...
Nowy przebój Taylor Swift "Look What You Made Me Do” już w pierwszych dniach od premiery ustanowił rekordy pod względem liczby odsłon na znanych serwisach...
Pożyczka ze Skarbu Państwa ma umożliwić telewizji rywalizację o jesienną widownię z komercyjną konkurencją. Do przyszłego roku będzie czerpać z tej pomocy,...
Mark Zuckerberg potwierdził krążące od jakiegoś czasu pogłoski, że na Facebooku zostanie niebawem wprowadzona opcja paywalla. To oznacza, że za niektóre tr...
Resort cyfryzacji prowadzi z branżą internetową rozmowy na temat nowych przepisów dotyczących treści w sieci. Mogą one uniemożliwić e-wydawcom blokowanie s...
Użytkownicy mobilnej wersji wyszukiwarki w USA szukający informacji nt. depresji będą niebawem mogli wziąć udział w teście mającym stanowić wstępną diagnoz...
Po słabym drugim kwartale tego roku, który przyniósł rynkowi tylko śladowy wzrost wydatków o 0,5 proc., całoroczne prognozy wzrostu dla reklamy spadły do 2...
W dobie przesycenia reklamami w telewizji, radiu i internecie firmy coraz chętniej sięgają po mniej oczywiste formy promocji. Dlatego wydatki na tzw. conte...
Rada Reklamy wystosowała w poniedziałek apel, w którym nakłania do wykorzystywania symboliki narodowej i konotacji historycznych w reklamach "zgodnie z dob...
Za 19 mln zł przejmie od Agory brakujące 51,06 proc. w spółce Green Content i tym samym stanie się jedynym właścicielem naziemnego kanału telewizyjnego Met...