Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN jednak bez rekordowej kary

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wycofał się z kary, jaką nałożył na TVN. Powstanie za to medialny kodeks dobrych praktyk.

Publikacja: 11.01.2018 20:00

TVN jednak bez rekordowej kary

Foto: materiały prasowe

Jak podano w komunikacie, przewodniczący zrobił to „po zapoznaniu się ze stanowiskami strony społecznej oraz dodatkowych analizach i argumentach przedstawionych przez zainteresowaną stronę".

Decyzja przewodniczącego poprzedzona została miesiącem spotkań Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z przedstawicielami TVN i m.in. organizacjami reprezentującymi media, włączyły się w nią także środowiska polityczne i organizacje zagraniczne. Przeciwko karaniu TVN wypowiedziała się m.in. Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Reporterzy bez Granic, jurorzy Grand Press, którzy uznali ją za zastraszanie nadawcy, aż wreszcie Amerykańska Izba Handlowa i amerykański Departament Stanu, bo TVN należy do amerykańskiego koncernu Scripps Networks Interactive, który z kolei jest w trakcie procesu przejmowania przez inny amerykański koncern mediowy – Discovery Networks.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama