Dostęp do kanału straciło 4,6 mln abonentów Verizon. Koncern poinformował, że zdecydował się na ten krok, ponieważ Bloomberg zażądał opłat za możliwość udostępnienia swojego kanału w sieci kablowej.
Verizon poinformował, że nie zamierza płacić Bloombergowi skoro ten sam kanał jest dostępny za darmo w internecie oraz przez aplikację mobilną, która też jest darmowa - informuje agencja Reutera.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas