Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.01.2018 14:55 Publikacja: 05.01.2018 14:45
Foto: 123RF
Łączny udział w rynku Polsatu, TVN, TVP1 i TVP2 spadł w ubiegłym roku po raz pierwszy do 38,24 proc. – wynika z dany6ch Nielsen Audience Measurement. Najwyższy udział w widowni w wieku powyżej 4 roku życia miał Polsat – 10,91 proc., ale on także odnotował spadek w porównaniu z sytuacją rok wcześniej (11,45 proc.). Polsat był też stacją, która odnotowała najwyższe cennikowe wpływy z reklam: 4,35 mld zł i było to o 13,87 proc. więcej niż rok wcześniej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas