Reklama

Stacje dyktują podwyżki cen reklam

Łączny udział w rynku czterech największych kanałów spadł w ubiegłym roku poniżej 40 proc. Wszystkie telewizje nadały więcej spotów niż rok wcześniej, ale to zasługa kanałów tematycznych. Spadł czas oglądania telewizji.

Aktualizacja: 05.01.2018 14:55 Publikacja: 05.01.2018 14:45

Stacje dyktują podwyżki cen reklam

Foto: 123RF

Łączny udział w rynku Polsatu, TVN, TVP1 i TVP2 spadł w ubiegłym roku po raz pierwszy do 38,24 proc. – wynika z dany6ch Nielsen Audience Measurement. Najwyższy udział w widowni w wieku powyżej 4 roku życia miał Polsat – 10,91 proc., ale on także odnotował spadek w porównaniu z sytuacją rok wcześniej (11,45 proc.). Polsat był też stacją, która odnotowała najwyższe cennikowe wpływy z reklam: 4,35 mld zł i było to o 13,87 proc. więcej niż rok wcześniej.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama