Stacje dyktują podwyżki cen reklam

Łączny udział w rynku czterech największych kanałów spadł w ubiegłym roku poniżej 40 proc. Wszystkie telewizje nadały więcej spotów niż rok wcześniej, ale to zasługa kanałów tematycznych. Spadł czas oglądania telewizji.

Aktualizacja: 05.01.2018 14:55 Publikacja: 05.01.2018 14:45

Stacje dyktują podwyżki cen reklam

Foto: 123RF

Łączny udział w rynku Polsatu, TVN, TVP1 i TVP2 spadł w ubiegłym roku po raz pierwszy do 38,24 proc. – wynika z dany6ch Nielsen Audience Measurement. Najwyższy udział w widowni w wieku powyżej 4 roku życia miał Polsat – 10,91 proc., ale on także odnotował spadek w porównaniu z sytuacją rok wcześniej (11,45 proc.). Polsat był też stacją, która odnotowała najwyższe cennikowe wpływy z reklam: 4,35 mld zł i było to o 13,87 proc. więcej niż rok wcześniej.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju