Reklama

Nadchodzi rewolucja na Facebooku. Stracą wydawcy

Mark Zuckerberg zapowiedział wielkie zmiany w pozycjonowaniu treści w serwisie. W aktualnościach pierwszeństwo będą miały posty publikowanego przez znajomych i rodzinę, natomiast treści komercyjne staną się mniej widoczne.

Aktualizacja: 13.01.2018 18:26 Publikacja: 13.01.2018 14:39

Nadchodzi rewolucja na Facebooku. Stracą wydawcy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

ala

Zuckerberg poinformował o nadchodzących zmianach w swoim poście zamieszczonym niedawno na Facebooku. Jak podkreślił, mają one na celu przywrócenie pierwotnej idei serwisu, a więc wyszukiwania kontaktów towarzyskich i zacieśniania więzi ze znajomymi. Facebook ma znów stać się miejscem prywatnym i rodzinnym, a nie komercyjnym.

Niewątpliwie portal w ostatnich latach stał się czymś więcej, niż tylko miejscem prowadzenia interakcji z bliskimi, o czym świadczy potężny zalew treści komercyjnych na prywatnych tablicach. Według badań, popularne media społecznościowe, takie jak Facebook, mają obecnie znaczący wpływ na nasze wybory zakupowe. Nic dziwnego więc, że marki prześcigają się między sobą, by zająć jak najwyższą pozycję w facebookowych aktualnościach i zdobyć jak najwięcej wyświetleń.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama