Reklama
Rozwiń
Reklama

Nadchodzi rewolucja na Facebooku. Stracą wydawcy

Mark Zuckerberg zapowiedział wielkie zmiany w pozycjonowaniu treści w serwisie. W aktualnościach pierwszeństwo będą miały posty publikowanego przez znajomych i rodzinę, natomiast treści komercyjne staną się mniej widoczne.

Aktualizacja: 13.01.2018 18:26 Publikacja: 13.01.2018 14:39

Nadchodzi rewolucja na Facebooku. Stracą wydawcy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

ala

Zuckerberg poinformował o nadchodzących zmianach w swoim poście zamieszczonym niedawno na Facebooku. Jak podkreślił, mają one na celu przywrócenie pierwotnej idei serwisu, a więc wyszukiwania kontaktów towarzyskich i zacieśniania więzi ze znajomymi. Facebook ma znów stać się miejscem prywatnym i rodzinnym, a nie komercyjnym.

Niewątpliwie portal w ostatnich latach stał się czymś więcej, niż tylko miejscem prowadzenia interakcji z bliskimi, o czym świadczy potężny zalew treści komercyjnych na prywatnych tablicach. Według badań, popularne media społecznościowe, takie jak Facebook, mają obecnie znaczący wpływ na nasze wybory zakupowe. Nic dziwnego więc, że marki prześcigają się między sobą, by zająć jak najwyższą pozycję w facebookowych aktualnościach i zdobyć jak najwięcej wyświetleń.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama