Discovery: rok igrzysk i fuzji

Skala naszych przygotowań do nadchodzących igrzysk olimpijskich jest nieporównywalna do niczego, co robiliśmy kiedykolwiek wcześniej. Do PyeongChang wysyłamy łącznie blisko tysiąc osób z całej Europy - mówi Katarzyna Kieli, szefowa Discovery Networks w rejonie EMEA

Publikacja: 03.01.2018 20:00

Discovery: rok igrzysk i fuzji

Foto: materiały prasowe

Pani awans odbił się w branży mediowej szerokim echem i był bardzo pozytywnie komentowany. Co ten fakt zmieni dla Polski w strukturze Discovery, a co w samym Discovery?

Katarzyna Kieli: Jest to dla mnie przede wszystkim bardzo ekscytujący moment w życiu zawodowym. Region EMEA powstał w wyniku połączenia 4 odrębnych obszarów działających w Europie: Wielkiej Brytanii, Europy Południowej, rynków skandynawskich oraz CEEMEA, którym do tej pory zarządzałam. Stworzenie jednej struktury organizacyjnej pozwoli nam jeszcze lepiej i efektywniej zarządzać tak dużym regionem. Będziemy mogli szybciej dzielić się doświadczeniami płynącymi z różnorodnych modeli biznesowych i rynków, np. skandynawskiego, gdzie jesteśmy właścicielem portfolio kanałów rozrywkowych, docierających do szerokiej grupy widzów lub włoskiego czy brytyjskiego, gdzie działamy na rynku kanałów płatnych i DTT.  W nowej strukturze z pewnością wzrośnie też rola Polski na globalnej mapie Discovery. Cieszę się, że Warszawa pełni w naszej organizacji funkcję „hubu" (lokalnego centrum – red.), razem z Londynem, Miami czy Singapurem. Chciałabym także, aby polska stolica stała się lokalizacją dla naszych międzynarodowych działów oraz ośrodkiem, gdzie produkujemy treści, które są potem emitowane na wielu rynkach.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej