Reklama
Rozwiń
Reklama

Discovery: rok igrzysk i fuzji

Skala naszych przygotowań do nadchodzących igrzysk olimpijskich jest nieporównywalna do niczego, co robiliśmy kiedykolwiek wcześniej. Do PyeongChang wysyłamy łącznie blisko tysiąc osób z całej Europy - mówi Katarzyna Kieli, szefowa Discovery Networks w rejonie EMEA

Publikacja: 03.01.2018 20:00

Discovery: rok igrzysk i fuzji

Foto: materiały prasowe

Pani awans odbił się w branży mediowej szerokim echem i był bardzo pozytywnie komentowany. Co ten fakt zmieni dla Polski w strukturze Discovery, a co w samym Discovery?

Katarzyna Kieli: Jest to dla mnie przede wszystkim bardzo ekscytujący moment w życiu zawodowym. Region EMEA powstał w wyniku połączenia 4 odrębnych obszarów działających w Europie: Wielkiej Brytanii, Europy Południowej, rynków skandynawskich oraz CEEMEA, którym do tej pory zarządzałam. Stworzenie jednej struktury organizacyjnej pozwoli nam jeszcze lepiej i efektywniej zarządzać tak dużym regionem. Będziemy mogli szybciej dzielić się doświadczeniami płynącymi z różnorodnych modeli biznesowych i rynków, np. skandynawskiego, gdzie jesteśmy właścicielem portfolio kanałów rozrywkowych, docierających do szerokiej grupy widzów lub włoskiego czy brytyjskiego, gdzie działamy na rynku kanałów płatnych i DTT.  W nowej strukturze z pewnością wzrośnie też rola Polski na globalnej mapie Discovery. Cieszę się, że Warszawa pełni w naszej organizacji funkcję „hubu" (lokalnego centrum – red.), razem z Londynem, Miami czy Singapurem. Chciałabym także, aby polska stolica stała się lokalizacją dla naszych międzynarodowych działów oraz ośrodkiem, gdzie produkujemy treści, które są potem emitowane na wielu rynkach.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama