Branża mediowa: Stabilnie, ale nie bez zmian

Nowe przepisy, projekty wydawnicze i zmiany właścicielskie czekają branżę mediową w 2018 roku.

Aktualizacja: 11.01.2018 21:20 Publikacja: 09.01.2018 20:00

Foto: Bloomberg

Wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w przyszłym roku o zaledwie ok. 2 proc., branżę czeka też kilka kluczowych prawnych zmian, których skutki trudno dziś przewidzieć, jak zakaz reklamy leków OTC czy piwa. Będzie buzować po zapowiadanych przejęciach, ruszą nowe tytuły prasowe.

Agencja Zenith spodziewa się w przyszłym roku wzrostu rynku o 1,9 proc., a Starcom – o 2,5 proc.

Pozostało 93% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ekonomia
Spadkobierca może nic nie dostać
Ekonomia
Jan Cipiur: Sztuczna inteligencja ustali ceny
Ekonomia
Polskie sieci mają już dosyć wojny cenowej między Lidlem i Biedronką
Ekonomia
Pierwsi nowi prezesi spółek mogą pojawić się szybko
Ekonomia
Wierzyciel zlicytuje maszynę Janusza Palikota i odzyska pieniądze