Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zau...

Amerykański rząd zablokował zakup Time Warnera

Amerykański departament sprawiedliwości uniemożliwi przejęcie Time Warnera przez AT&T wytaczając firmom proces sądowy. Koncerny uważają to za posunięcie po...

Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” nominowany do Grand Press Economy 2017

Znamy nominacje do nagrody Grand Press Economy 2017, przyznawanej przez branżowy miesięcznik „Press”. Wśród wyróżnionych jest Grzegorz Siemionczyk, dzienni...

Tencent droższy od Facebooka

Tencent Holdings zdystansował Facebooka pod względem kapitalizacji i jest już piątą giełdową spółką na świecie, informuje Bloomberg.

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Mimo słabszego niż przed rokiem trzeciego kwartału, kina w Polsce liczą na kolejny rekord frekwencyjny w całym 2017 roku.

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

UPC gotowe sprzedać część sieci z klientami

Multimedia mogą zostać podzielone, a wydzielona część biznesu wniesiona do spółki celowej, która trafiłaby w ręce innego inwestora.

Wzrosła liczba abonentów nc+

Po III kwartałach platforma nc+ miała 2,11 mln abonentów, o 0,7 proc. (15 tys.) więcej niż rok wcześniej. Wzrosły też jej przychody.

Reklama Biedronki wprowadzała w błąd

Komisja Etyki Reklamy krytykuje Biedronkę za mylącą reklamę i równocześnie docenia jej szybką zmianę na bardziej zrozumiałą.

UKE z projektami decyzji ws. uznania Emitela za podmiot o pozycji dominującej

Urząd notyfikował Komisji Europejskiej projekty decyzji dotyczących pozycji Emitela na rynkach transmisji radiofonicznych i telewizyjnych. Emitel się z dec...

Reklama
Reklama

Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

Październik przyciągnął do mediów farmaceutyki

Aż 40 proc. reklam wyemitowanych w październiku w telewizji, radiu i w prasie wykupiła branża farmaceutyczna – wynika z podsumowania Instytutu Monitorowani...

Telewizja zaciąży mniej

Trzeci kwartał WPH zamknęła wzrostem przychodów i zysków i także w czwartym kwartale spodziewa się, że jej przychody z reklam w segmencie on-line będą rosł...

PayPal rusza ze Zbiórką

System płatności internetowych uruchamia właśnie w Polsce nową usługę

CD Projekt: kurs kolejny dzień mocno spada

Na rynek trafiły nieoficjalne informacje, że „Cyberpunk 2077” będzie gotowy najwcześniej w 2020 r. Kurs już drugi dzień z rzędu mocno spada.

Wirtualna Polska ze wzrostem przychodów i zysków

Przychody internetowej grupy wzrosły bardziej niż oczekiwali analitycy, zyski były nieco poniżej konsensusu. Grupie finansowo nadal ciąży kanał telewizyjny.

Kogo skusi trzeci konkurs internetowy

W piątek rząd ogłosi kolejny konkurs na dotacje do inwestycji w sieci szerokopasmowe. Wsparcie może sięgnąć 1,9 mld zł. Pytanie, czy będą chętni.

Agora z nowymi członkami zarządu pracuje nad nową strategią

Agora zaczęła prace nad nową długoterminową strategią dla spółki. Uwzględnia ona potencjalne akwizycje.

Agora ze spadkiem przychodów, ale wzrostem EBITDA

Przychody mediowej spółki w III kwartale wyniosły 251,4 mln zł i były niższe rok do roku o 8 proc., m.in. z uwagi na spadki w sektorze reklamowym i poligra...

Rosja i Niemcy atakują Polskę

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Rosja podjęła ponad 2,5 mln prób ataków na Polskę - wynika z najnowszych danych F-Secure, firmy specjalizującej się w cy...

Reklama
Reklama