Reklama

Rynek przeczuwa fuzje sieci mobilnych i kablówek

Multimedia Polska po nieudanej transakcji z UPC nadal są na sprzedaż. Teraz stawiają na konsolidację z operatorami komórkowymi.

Publikacja: 23.04.2018 21:00

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Foto: Rzeczpospolita, Magda Starowieyska

– Tak, ale po dłuższym namyśle – w taki sposób Andrzej Rogowski, prezes i akcjonariusz telewizji kablowej Multimedia Polska, odpowiada na pytanie „Rzeczpospolitej", czy jeszcze raz zawarłby umowę z UPC Polska.

UPC jeszcze do niedawna starało się o przejęcie Multimediów. Ostatecznie na tydzień przed Wielkanocą firmy przyznały, że do transakcji – która pierwotnie miała wartość 3 mld zł – nie dojdzie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama