Rynek przeczuwa fuzje sieci mobilnych i kablówek

Multimedia Polska po nieudanej transakcji z UPC nadal są na sprzedaż. Teraz stawiają na konsolidację z operatorami komórkowymi.

Publikacja: 23.04.2018 21:00

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Foto: Rzeczpospolita, Magda Starowieyska

– Tak, ale po dłuższym namyśle – w taki sposób Andrzej Rogowski, prezes i akcjonariusz telewizji kablowej Multimedia Polska, odpowiada na pytanie „Rzeczpospolitej", czy jeszcze raz zawarłby umowę z UPC Polska.

UPC jeszcze do niedawna starało się o przejęcie Multimediów. Ostatecznie na tydzień przed Wielkanocą firmy przyznały, że do transakcji – która pierwotnie miała wartość 3 mld zł – nie dojdzie.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie