Reklama

Rynek przeczuwa fuzje sieci mobilnych i kablówek

Multimedia Polska po nieudanej transakcji z UPC nadal są na sprzedaż. Teraz stawiają na konsolidację z operatorami komórkowymi.

Publikacja: 23.04.2018 21:00

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Foto: Rzeczpospolita, Magda Starowieyska

– Tak, ale po dłuższym namyśle – w taki sposób Andrzej Rogowski, prezes i akcjonariusz telewizji kablowej Multimedia Polska, odpowiada na pytanie „Rzeczpospolitej", czy jeszcze raz zawarłby umowę z UPC Polska.

UPC jeszcze do niedawna starało się o przejęcie Multimediów. Ostatecznie na tydzień przed Wielkanocą firmy przyznały, że do transakcji – która pierwotnie miała wartość 3 mld zł – nie dojdzie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama