Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek przeczuwa fuzje sieci mobilnych i kablówek

Multimedia Polska po nieudanej transakcji z UPC nadal są na sprzedaż. Teraz stawiają na konsolidację z operatorami komórkowymi.

Publikacja: 23.04.2018 21:00

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Andrzej Rogowski, założyciel i prezes Multimedia Polska.

Foto: Rzeczpospolita, Magda Starowieyska

– Tak, ale po dłuższym namyśle – w taki sposób Andrzej Rogowski, prezes i akcjonariusz telewizji kablowej Multimedia Polska, odpowiada na pytanie „Rzeczpospolitej", czy jeszcze raz zawarłby umowę z UPC Polska.

UPC jeszcze do niedawna starało się o przejęcie Multimediów. Ostatecznie na tydzień przed Wielkanocą firmy przyznały, że do transakcji – która pierwotnie miała wartość 3 mld zł – nie dojdzie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama